2014. augusztus 31., vasárnap

Tamás Amerikába jön

Nagyon szerencsés vagyok, mert már Amerikában töltött első napomon látogatóm érkezett, így egy percig se érezhettem magam egyedül. A látogató pedig nem volt más, mint Oncsik Tamás szegedi évfolyamtársam, akinek a vicceit (és a főztjét) két hétig élvezhettem.

Az egyetem elvégzése után én Japánban, ő pedig Svájcban kötött ki, ahol mind a ketten doktori munkánkat csináljuk. Miután másfél éve nem láttuk egymást, úgy döntöttünk, ideje lenne már összefutni. A helyszín elég könnyen eldőlt, amikor kiderült, hogy fél évet Kaliforniában töltök. 
,,Te Kaliforniában leszel fél évig?? Oda mindig is el akartam menni!! Megyek látogatni! Te adod az ingyen szállást, én pedig főzök! " 

Így történt, hogy Tamás megérkezett Santa Cruzba.



Nos, az ingyen szállásból és a főzésből nem sok lett, mivel azt a néhány napot leszámítva, amikor dolgoznom kellett, nem sokat töltöttünk Santa Cruzban. A bő egy hét szabadságot, amit kaptam, arra használtuk ki, hogy keresztül-kasul járjuk Kaliforniát. Autót béreltünk, és nekivágtunk San Francisconak, a Yosemite Nemzeti Parknak, keresztülmentünk a Sierra Nevadán, ellátogattunk a Halál Völgyébe, eltöltöttünk egy estét Las Vegasban, megjártuk a Grand Canyont és a Joshua Tree Nemzeti Parkot, majd Los Angeles és Santa Monica következett, a hazautat pedig a Csendes-óceán mellett tettük meg. Csodálatos pár nap volt ez, amikor egyik gyönyörű helyről a másikra száguldottunk szélsebességgel, láttuk a világ pár természeti csodáját vagy éppen New Yorkot, az ókori Egyiptomot és Párizst jártuk be Las Vegas főutcáján.
Folytatása következik!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése